Sunday, March 20, 2011

pavilion

HAHHA , best gerak situ . first time aku jumpa si gedik red taylor . HAHA pastuh ada gay kat situ . hoho , lepak lepak lepak , pastuh aku jmpe semua budak dkat fb aku :) hihi , dalam pukul 8 ke apa tahh balik , tggu kat monorail , alina dduk sblah bangla pastuh ada budak niy ckap boyf baru ke ? HAHAH then aku gelak , pastuh kteorg sep , tak kenal pun , baru kenal tadi dkat dalam monorail :) dia dgan kawan kawan diaa . hahah bongok bongok jea dlam ktm , RAMAI gila orang , boleh mati agak nye kat dlamtuhhh , hahah . aku tak habis habis nak tergolek , ada jugak org tlg aku kan ? hihih . boleh clubbing lg dalam ktm tuh . pastuh aku tak habis habis bersin , dahlah org ckap aku bersin mcm kucing . pehh malu gila . hahah , freddie boleh pulakk ckap aku bersin comel , memalukan adalahh . haihh .HJAHAHA , dah smpai stia jaya , aku dgan alina pun keluar lah , pastuh ckap byebye dkat dorang :) thenn balik lahh :D HAHAH btw , best dapat kenal dgan dorang , lawak sangat :)