Tuesday, March 22, 2011

nazerul nafis b. muhd (:

iloveyou sampai mati <3
 niy nazerul nafis b. muhd :) fifteen juga , stays in damansara . dia niy baik sangat , dia niy ex aku (: tapi aku still sayang dia sampai sekarang and tak pernah seminit or sesaat pun aku tak sayang dia . kalau aku nak buat apa apa pun dia mesti ceramah dulu  , dulu time aku still dgan dia , aku teruk . slalu sneak out tengah tengah malam . pastuhkan , dia ceramah smpai aku naik bosan , and last last aku berubah jugak , keluar malam memang jarang . dia time aku susah atau senang , dia sentiasa ada untuk tolong aku atau pujuk aku atau buat aku heppy dengan kecomelan dan kesengalan dia tu , kalau tak ada si kepeng niy , aku tak tahu apa yang akan jadi dkat diri aku ni . hati budak niyy lembut sangat , sape yang dpat dia memang untung lah , dia baik sangat , dia jaga tp satu jea dia tak kongkong . itu yang bestnye :d hihi  . aku slalu sangat gayut dgan dia , kalau gayut dgan dia msti best , kdg kdg lawak , kdg kdg sedih pun ada jugak . kdgkdg blurr pun ada ! HAHA kdgkdg bermanja manja pun ada (:  tuuu lahh . tp dah 2 hari tak gayut dgan dia . rindu sangat dgar suare si kepeng niy :( tadi aku call dia bukan dia yang jawab nafiy yang jwb ! HAHA lawak lawak . tuu jelah kott . kayy byeee