Tuesday, February 15, 2011

lepakkk !

hari niyv ? ohh tadi pg cari ely punye birthdayy . pastuh tak jumpe , aku pg rumah eyka . lepakk . pg smpai tingkat 20 , pastuhh eyka shembang dgan mamat mane tah ? aku diam jelahh . kteorg trun naek lift tauu . aku still tga trauma , masa tersekat smlm . turun , kteorg pg cc damai . maen cc jap . pastuh adib dgan sape tah lg satu tuh ? tak kenal . adib mintk phone aku . aku bg jelah . dia maen phone aku smpai batt nak mati . pastuhh si apis dgan apiq masuk cc . eyka ajak adik dia syahir pg karoke dgan kteorg . syahir  ajak apiq dgan apis . so kteorg sume grak lahh ,. bayar pastuh , aku pegg mike , tak prasan tali mike tuh terlilit dkat kaki aku . amek kau ! setepek tergolek kat situ , MALUU !
HAHHAHAHA then sakit kot . haihh , eyka syahir dgan apiq . pehh gelak KUAT GILA ! nseb apis baek tak gelakk . *dia tak gelak sbb dia tk nmpk . HAHAHHAHA bongekk . then kteorg nyanyi lagu sepuas hati . pastuhh balik pg rumah eyka , izat ada dkat rumah . hahha , dlam pkul 9 aku pun balik lahh rumahh .  HEHE the end :D