Sunday, January 23, 2011

SLEEPOVER ! :D

atirah NA dgan eyka , tidur rumah aku smlm . best gilaaa ! semua msuk air , dlm pukul 10  kteorg keluar pg taman ! maen kejar kejar mcm org bodoh , pastuhh panjat apa benda tahh ! then balik kejap pg amek basikal !HAHA , aku dgan atirah NA naek basikal besar , maksud aku atirah NA dok blkg aku lahh . eyka dok basikal kecik , basikal adik aku ! HAHAHA , kteorg roundround kawasan rumah aku , pg rumah alexx TAN , rumah mustaqim , semua lahh . pastuhh aku kena dok basikal kecikk pulakk sbb eyka dah malas bwak ! HAHA , aku bwak lahh basikal kecik tuhh . pehh susahh gilaa lahh ! kaki aku dahlah panjang . HOHO , thennn aku dahh malas , last last aku jalan terus balik rumah dgan dorang ,, aku lari pegg basikal , dorang naek basikal , lumbe dgan aku , aku MENANG bhaii ! *bangge niyyy :D HAAHAHAHAH best gila dohhhh ! :DDDD