Sunday, January 2, 2011

mohammad azizi :)

mohammad azizi , orang pggil dia zizi :D umur diaa 16 tahuunnn . aku jmpe dia time new year tahun niyy :) time tuhh tga lepak dkat snooker atas bowling dkat pyramid tuu . time tuu i tga lepak dgan budak DM , mus sombong gila time tuu . HAHAHA tak layan pun  kteorg , dia maen snooker ngan zizi ngan membe dia yang laen dkat meja laen , dah habis maen pool baruu dia ingt kteorg -.- HAHA , pastuhh zizi dtg table kteorg , aku senyap jelahh sbb tak kenal dia kan ? pastuhhh kteorg berpisah , aku ngan budak DM lepak dkat lagoon , dorang lepak dpan coco banana . pastuhh zizi ngan the geng balikk . aku ngan budak DM , ngan mus semua grak bidara . pg shishaa kejap . kejap ? tak kejap lama , dari pukul 2 smpai pukul 4 . hahahha , maple tuu lmbt gila amek oder -.- sialan , sblm zizi balik dia amek numb aku dkat phone mus , ptot lahh mus mintk numb aku masa tuu . HAHAHA .then dia text aku happy new year , aku pun balas sape niyy ? dia balas nie zizi lahh . then aku pun layan jelahh , smpai skrg ohh lupe , kteorg over nite skali , overbite dkat taman b2 :) pastuhh grak gol net , aku tido dkat gool net tuu , dorang jea semangat maen cc , HAHAH .