Thursday, January 13, 2011

lepakkk ;)

todayy lepak best gila :D takk pg skolahh , sbb demam thenn lepakk dgan irwan dlam pukul 10 cmtuhh . then aku irawan dagn iz pg rumahh irawann . sumpahh segan gila nak msuk rumah irawann . msukmsuk , salam mak dia dgan nenek dia . thenn duduk lahh . pastuhh kteorg grakk kdai bapokk mana tahh , iz ayat gayboy tu blanje makan . AHAHAH aku ikot jea . aku tak nak makan , tapi skali aku kena makan jugakk , irawan pakse . smlm zizi , harini irawan , haihh , korang niyy ada apa hah ? HAHA , thenn lepakk bwah b2 , terserempak dgann dekk cikk :D pastuhh dorang maen card . lpas sorg sorg datang , lpass dek cik , mior , lpas mior , sab , lpas sab , zizi dgan lg sorang budak dtg . lawak ohh dorang maen card . HAHA thenn dah nak pukul 7 cmtuhh , athirah dgan eyka datang . then lepakk smpai 7.30 thenn balikk . semua buli aku dohh harini . wekk ! zizi tak habis ejek aku dgan pukul kaki aku . *sakit tahu ? :P irawan , marahh aku . marah bodoh bodoh jea :P dekcikk ejekk , iz punn ejekk jugakk , mior , buadd aku mcm kuli batak -.- HAHAHA hgaihh , GILA betul harini :)